Snubbens Place: On top of the food chain?

tisdag, oktober 03, 2006

On top of the food chain?

...

En klapp på huvudet från den överlägsne:


Ett, Hmpf! Ameh, Kolla hä'rå! till svar:

Meh! Hallååå!!! Kolla vad tuff jag e'rå från liten:

Från en... som... inte bryr sig...
Ciao

//S - Man

8 said...:

Blogger Cliff Hanger Comment

Lite kul, men känns som att reklamnissarna mer satsar på att psyka varandra än att sälja in bilen till kunderna.

12:01 fm  
Anonymous Anonym Comment

Kul ide ändå. Vi gör sådant ibland med våra konkurrenter också, men kanske inte fullt så synligt :)

8:31 fm  
Blogger Nini Comment

Aaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaha!!

Sjukt kul =)

8:56 fm  
Anonymous Anonym Comment

Hygg-steriskt roligt!

9:28 fm  
Blogger Torpan Comment

Haha, det är ju klockrent! Jag älskar reklamnissars humor ibland. :D

1:34 em  
Anonymous Anonym Comment

De vill ju inte vara som alla andra...Även de som får reklamuppragen måste väl vara i en klass för sig..

1:56 em  
Blogger Babushka Comment

Sjukt kul!

Förresten...jag har en AUDIIIIII S8.

1:18 em  
Blogger Andreas Comment

*viftar med AUDI-bannern*

*dansar sjukt töntigt som bara Chandler i vänner kan*

*tycker jag inte alls ser sjukt töntig ut*

*går och lägger mig..*

11:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???