Snubbens Place: Äntligen upptäckt...

måndag, oktober 09, 2006

Äntligen upptäckt...

...

Jag har äntligen blivit upptäckt!

Jasså, men vad skoj! - Mmm...

Är det Stureplansgruppen? - .

Är det Stureplan.se? - .

... är det kvartifem ekot? Rapport?? - Hahaha! Men nä.

Ehh... Är. Det. Ingemar Bergman? Colin Nutley?? Åkesson??? - Öh, nä!

Uj uj uj... är det självaste HOLLYWOOD kanske? - Umm... nä!

???

Det är Bloggrankers.
De har lottat fram min blogg till veckans blogg på Bloggrankers.
Fick precis ett mail om det.

.......

Jahaaa... ehe... vad spännande...

Mmmm...
Sist jag kollade låg
jag visst på femtioende plats på deras ranking, efter 46 modebloggar, en om tips, tankar och inspiration om bröllop, några modebloggar till och en blogg om fotbollslaget Kalmar FF.

Det känns stort. Verkligen.

Kan tänka mig det.
Imponerande...


Mmmm... *suck*
En korv?

Gärna hörru.
Ingen ketchup, bara lite senap.


Ciao

//S - Man

9 said...:

Blogger Maria Comment

Jag såg också precis att du var veckans blogg :) Coolt

4:33 em  
Blogger Torpan Comment

Fan vad coolt!! Men det är föga förvånande, din blogg är verkligen urbra. :) Congrats!

4:38 em  
Anonymous Anonym Comment

Grattis till platsen numero uno!!!

Den är Du helt klart värdig!!!

Stående ovationer och en fetevissling från mig...

4:40 em  
Blogger Unknown Comment

*gör vågen* Halleluja!

5:14 em  
Blogger Tina Högman Comment

Oj! Man är impad! Det är ju STOOOORT!!

7:19 em  
Anonymous Anonym Comment

Idag Blogrankers, imorgon . . . the sky is the limit!
Och dessutom finns det nog inga grillade med bröd däruppe.
;-)
Grattis hörru!

7:55 em  
Blogger Suss Comment

Woouw!!!!
Coooolt!!!
Grattis!!!

9:44 em  
Blogger S-Man Comment

Visst lixom.
Värsta koola!

Eller... så koolt det någonsin kan bli när man blivit framlottad, ungefär; en ur högen bara.

Det är ju inte så att jag blivit framröstad av en enig jury eller så.

Nä, ett livstecken från någon av mina snygga läsare är värd mer än att ha blivit framlottad till något.

Kram!

=D

11:48 em  
Anonymous Anonym Comment

Konstigt att du inte ligger etta på listan också, det är den enda blogg jag inte kan leva utan....

2:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???