Snubbens Place: Musfront - schmusfront...

tisdag, oktober 10, 2006

Musfront - schmusfront...

...

På musfronten inget nytt.

Äsch!!!
Du vet vad jag menar...

//S - Man

8 said...:

Blogger Vild-hallon Comment

Det var väldgt vad du har skrivit av dig här sedan i går... nu fick jag ju mycket att läsa igenom. :-D

Grattis till förstaplatsen på Bloggrejen också...

5:00 em  
Blogger Studiomannen Comment

Hade jag inte vetat att ni jagat som tusan i tjårren kunde man ju tro att det var dags att ta på finaste gåbortskostymen och gå till Willys och limma lite!

:-D

9:58 em  
Blogger S-Man Comment

Well Käck--> Där är du ju helt plötsligt inne på mina "jaktmarker" ehe...

Tjacka Lim men Limma fan inte!
Capisce?!

=)

12:29 fm  
Blogger Nini Comment

*s*
Du ska kanske inte skriva så mkt mitt i natten, det blir ju så....knasigt då ;)

8:27 fm  
Blogger Smiley Comment

Håller med Peter: musfronten måste ligga på Willis, inte i Tjårren =)

2:30 em  
Blogger Studiomannen Comment

Meh!

Det var ju du som skulle limma menade jag. Seså marsch nu iväg till affären!

3:55 em  
Blogger S-Man Comment

Peter--> Meh! Göööör ju det ju!

5:32 em  
Blogger KarinC Comment

Ehhehee....

9:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???