Snubbens Place: Lösningen...

fredag, oktober 27, 2006

Lösningen...

...

Hej!
Bara jag igen...

Sov verkligen jättebra.
Faktiskt!
Får riktigt gnugga sömnen ur ögonen och skaka hårt på huvudet.

Nu... är jag med!

Liptons Pyramid te är lös-te i tepåse.

Precis det låg jag och undrade över lite grann.
Var faktiskt tvungen att kliva upp ifrån min djupa sömn bara för det.
Hade... inte... varit uppe... innan faktiskt.


Om Lipton's Pyramid te nu är lös-te i tepåse, vad är då téet som i vanliga fall är i deras te-påsar? Är det fastare-te eller är det téet bara aningens lite lösare?
Är deras lös-te ett lösare te än det lös te de har i påsarna eller är det mera packat i påsarna, och därför då är packat mycket hårdare eller... är pås te't faktiskt mjukare? Lösare?? Luftigare???

Är det egentligen någon skillnad på sorterna?

Blir inte klok på det här.

Får nog gå och lägga mig och fundera vidare.

Kram å g'natt!

//S - Man

7 said...:

Anonymous Anonym Comment

Jag har frågat mig samma sak. Trodde att jag var dum som inte fattade.

9:24 fm  
Blogger Stefan Comment

Jag hade liknade funderingar i en post

här

11:24 fm  
Blogger ANNA-LYS Comment

Har det löst sig???

12:05 em  
Blogger Karin Comment

Jamen det var ju det jag menade! Jag blir inte klok på det där...

1:17 em  
Anonymous Anonym Comment

Hur löser man det här?

3:06 em  
Blogger S-Man Comment

Ja hur fan löser man det här?
Jag har ingen lösning på'att.

Får fundera ett tag till...

=I

4:37 em  
Blogger Unknown Comment

Löst te i påse? Baaaaaaah…
Inte ens en del löst te man köper i lös vikt borde få kallas löste, eftersom det håller lika låg kvalitet som det där finhackade de brukar hälla i påsar.

Dock håller de här pyramidpåsarna lite högre kvalitet än de vanliga påsarna. Det gör de. Men att kalla det för löste? Baaaaaaah…

4:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???