Snubbens Place: Like a stock...

söndag, oktober 08, 2006

Like a stock...

...

Du vet att du inte gjort många knop det senaste året, när du har träningsvärk i både ben och rumpa från att stå och spela CD skivor i fem och en halv timme två dagar i sträck!

STÅ, som att inte arbeta med kroppen överhuvudtaget!

Ok om jag hade haft ontsomfan efter att ha vahettere..... vahettere.... vahettere.... p..... p..... p..... promenerat fortsomfan elle' nåt.

Är stel som en stock.
JAG, min kropp, är stel som en stock.

Hmpf...

Ciao

//S - Man

12 said...:

Blogger Smiley Comment

Kan man verkligen ha ontsomfan efter att ha vahettere ... vahettere ... fortsomfan?

=D

11:17 em  
Blogger Unknown Comment

Eh? Vem har lurat i dig att du inte arbetar med kroppen när du står? Hur ska alla dina benknotor hänga ihop om du inte håller ihop dem med dina muskler?

I alla fall tror jag att det är gladvärk snarare än survärk :-)

8:30 fm  
Blogger S-Man Comment

Smiley --> Yupp! Det kan man.

Åsa --> Tänkte inte på det...
Gladvärk var ordet jag letade efter!

=D

10:19 fm  
Blogger Studiomannen Comment

Långa gig. 5,5 timme. Det är rätt sällan jag spelar längre än 4 timmar.

Men visst måste man stå. En sittande DJ ger nog en sittande publik är jag rädd. Jag har aldrig provat.

10:26 fm  
Blogger Nini Comment

*host*ålderskrämpor*host*


=D

10:42 fm  
Blogger S-Man Comment

Käck--> Långagigsomfan! Får börja träna om jag ska orka med det här. Å andra sidan så pröjsar de fett med deg så lite får man stå ut med... =D

Nini-->*host*jagvet*host* *harkel*käftomdetva?*hahaharkel*

11:03 fm  
Blogger ANNA-LYS Comment

GRATULERAR till utnämningen VECKANS BLOGG !!!! :-D

Ta ta ta tammm ....

2:13 em  
Blogger ANNA-LYS Comment

Hmmm ...

Var alltså jag som lade in hanfaren ovan :-)

2:15 em  
Anonymous Anonym Comment

Massor av GRATTIS till SNUBBEN för veckans blogg!!

2:46 em  
Anonymous Anonym Comment

Träningsvärk är verkligen en skön ond känsla, speciellt i magen. eller i låren. gärna så mycket att man inte kan gå i trappor eller knappt sitta på toaletten. det kallar jag smärta.

Och du tack för komplimangen om sidan, & tipset om att kommentera :)

/a

3:14 em  
Blogger S-Man Comment

Tack Anna & Fatou! Vad har jag vunnit? ;-)

Alex - Jag gillar faktiskt att ha träningsvärk. Känns lite bizzart bara att ha det efter... att inte ha gjort ett endaste jota bara.

4:54 em  
Blogger Nini Comment

*host*deal*host*

;)

8:45 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???