Snubbens Place: Kul med Popcorn...

fredag, oktober 13, 2006

Kul med Popcorn...

...

En lokal hjälte som är mycket röd om nosen kommer in i Tjårren:

Öhhhh.... har ni såna häringa popcorn?

Javisst, kolla där nere i chipshyllan...

Ass... *En kvävd hick* ...å såna man pohoppar schälv.

Jaha... nä, tyvärr men de är nog tillfälligt slut bara.

Tycker det är så himlarns kuhuul att poppa popcorn serru.

Jaha... jaja... eh....



Nu ska jag hem å hinka ett par pilsner.
Kan jag behöva, känner jag...

Ciao

//S - Man

5 said...:

Anonymous Anonym Comment

ska ru lixom inte poppa popcorn? förväntade mig det asså. Spis-poppcorn är verkligen så mkt godare..

11:27 em  
Blogger Karin Comment

Micro-pop rockar! Så slipper man glömma att man hällt olja i en kastrull på spisen så att det bara säger "poff" och blir så knasigt... För det finns de som gör det, har jag hört! *flackar med blicken*

8:34 fm  
Blogger KarinC Comment

Ja det är kul med poppkorn poppipopptopppippopp...........! =)

11:50 fm  
Blogger Nini Comment

Jag har stått å stirrat på ett majskorn en ggn. Väntade spänt på att det skulle poppa som signal på att oljan va tillräckligt varm. Dumt nog hade jag glaset med majskornen i handen...
så när test-kornet poppade....


Yesssssss...majskorn över hela golvet.

Ridå

12:22 em  
Blogger S-Man Comment

Det är första gången jag överhuvudtaget hör någon människa säga Tycker det är så himlarns kuhuul att poppa popcorn serru.

Ett helt enkelt bizarrt nöje!

6:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???