Snubbens Place: Komma...

onsdag, oktober 25, 2006

Komma...

...

......

Ciao

//S - Man

9 said...:

Blogger anna Comment

Preeecis! Det är ju så frustrerande!

:)

9:25 fm  
Anonymous Anonym Comment

Har du nån gång fått mail från en vän som är utomlands och inte kan skriva å, ä och ö i sina meddelanden?
Det kan ibland vara lite svår-tytt. Lägg då till en vän som har dyslexi och vips så är det näst intill obergripligt bitvis!
Några stavfel ibland kan jag gärna leva med! :)

11:56 fm  
Blogger Peppe Comment

Jag lider inte av dyslexi (åtminstone inte diagnostiserad), men e så slarvig att mina kommentarer och mails lätt kunde ha skrivits av en 4-åring.

2:12 em  
Blogger S-Man Comment

Mitt ex hade dyslexi så jag vet mycket väl vad det handlar om. Trots det beter jag mig själv som om jag hade svår dyslexi när jag kommenterar hos folk.

Weird!

=/

4:39 em  
Anonymous Anonym Comment

Du är rolig du... :D

6:05 em  
Blogger Unknown Comment

Sluta genast att äta dina Skum-ferraris!

Hälsningar Dr Stenström :-)

6:36 em  
Blogger S-Man Comment

Menar Dr Stenström att det börjar slå över för mig?

... Ptja... kanske...

=)

6:44 em  
Blogger Unknown Comment

Ja, det menar Dr Stenström. Du måste trappa ner på skum-ferraris, med målet att sluta helt! Glöm vad jag sa förut att det skulle gå över av sig själv. Glöm det!

Uppenbarligen lider du av galopperande glykemiskinverteradferrarisyndromatisk dyslexi. Allvarliga grejor!

Jag rekommenderar tolv dagars total avhållsamhet från skum-ferraris, salta bad och ärtor.

Dr Stenström

9:08 em  
Blogger Andreas Comment

Jag vill se Emmas kommentar på det här... hehehehhehe....

Jag tror annars det har att göra med att de flesta inte skriver samtidigt som de tittar på skärmen, utan man glor på tangentbordet när man skriver och tittar upp med jämna mellanrum. Gör man det ser man inte alla stavfel, och skriver man dessutom kort så går det ganska fort och då missar man lätt nåt.

Själv skriver jag sällan eller aldrig fel just av den anledningen att jag kan hålla blicken på skärmen hela tiden och därmed ser jag mina stavfel direkt när de kommer och kan rätta dem på en gång.

(Jag tror jag rättade 4-5 stavfel i den här texten under tiden jag skrev den.)

(rtlnahm) <- rätt namn?

11:23 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???