Snubbens Place: Inte alls...

lördag, oktober 28, 2006

Inte alls...

...

Han som bokar, sa att ägarna till The Klubben t.o.m. ringt upp honom för att tala om hur jääla bra musik det varit förra helgen (då jag spelade).

VAFF!? spelade du egentligen???
Frågade han...

Ehh... inge speciellt lixom... läste av
Sa jag.

[unofficial]
Med tanke på att jag faktiskt var inne på toan på The Klubb och kräktes, av ren nervositet innan mitt gig på söndagen (tillika The Klubbens StOOra viktiga viktiga jubileum), kändes det som den allra allra bästa av bekräftelser jag har fått under de senare åren. Jag gav verkligen allt och fick således bra feedback på det - Gôttsomfan!
[unofficial]

Närå.
Har inga krav på mig själv.
Alls.

Imorrn (läs: senare idag) går vi alltså på det igen.
Funderar på att köra en timme med musikvideos på DVD genom systemet.
Får se hur det blir med det.


//S - Man

5 said...:

Blogger Vild-hallon Comment

Lycka till!

(jwpbwvvf)<--- säg den lycka som varar...:-D

10:36 fm  
Blogger Unknown Comment

Alltså. Jag har aldrig varit så nervös att jag har kräkts. Jag fattar inte att man faktisk kan vara så nervös OCH ändå genomföra det man ska. Om jag skulle må så dåligt innan jag genomförde något viktigt skulle jag antagligen ställa in. Jag skulle tro att jag vore sjuk.

Jag tycker det är otroligt att du fungerar på det här viset och sen går in och gör ett jättebra jobb!

Heeey, maybe it's time to leave the Tjårren?

10:59 fm  
Anonymous Anonym Comment

wohoo! (igen, har för mig att vi har utropat det tidigare också.)

11:12 fm  
Blogger Tina Högman Comment

Fan vad kul! Man blir ju så jääääla glad när man hör sånt!
Verkar som jag måste komma till The Klubb nån gång och parta loss!

7:25 em  
Blogger Studiomannen Comment

VJ Snurre?

Har inget ställe att köra det på här vad jag vet. Men är nyfiken på att testa.

10:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???