Snubbens Place: I nattmössan...

tisdag, oktober 10, 2006

I nattmössan...

...

Klockan har passerat fyra på morgonen och jag är fortfarande vaken.
Sitter och skräpar i största allmänhet, lyssnar på musik.

Känner mig fortfarande hög av adrenalinkicken från i helgen.
Har svårt att riktigt släppa den.
-Jäälar sicken kick det faktiskt var!


Jaja... *suck* kanske ska gå och lägga mig ändå.
*mutter*

Ska bara komma på något gôtt att drömma om.
Brukar bestämma sånt i förväg serru, så blir det inga överraskningar lixom.
Jag återkommer om det kom något smart ur nattmössan...

Ehe

G'natt!

//S - Man

3 said...:

Blogger Peppe Comment

Isäng med dej! Och vi väntar på redovisning av helgen.

8:51 fm  
Blogger Suss Comment

Jasså du kan betsämma innan vad du drömmer??
Smart..
Den förmågan skulle skulle jag behöva.. :)

10:48 fm  
Anonymous Anonym Comment

Fler som lång-kickar hör jag. :)

4:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???