Snubbens Place: Hoho...

söndag, oktober 08, 2006

Hoho...

...

Yupp!
Det är jag igen...
Ville bara meddela att jag lever.
Har precis kommit hem (för tio minuter sedan) från mitt andra jobb inne i Götlaännaborg.

Sitter just nu och vräker i mig fettbildande föda (pizza och en bira-bira-bira... bärs bärs bärs!) och ska snart slagga.

Det ringersomfan i mitt huvud, men det var det värt!

Later...

//S - Man

4 said...:

Blogger KarinC Comment

Skönt att höra från dig igen! =) Pizza o bärs, alls inte dumt!

12:50 em  
Anonymous Anonym Comment

Andra jobb??

Vad är det jag har missat?

Skönt att höra att du lever iaf. ;)

2:32 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Du har fullt upp... :-)

4:39 em  
Blogger Smiley Comment

Tog musiken över igen? :)

6:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???