Snubbens Place: Hamburgerhandled?

onsdag, oktober 18, 2006

Hamburgerhandled?

...

Dagens I-landsproblem
(även känt som: Nääämen lilla bubben då... gullebullesnutten, uj uj uj då!):

Ibland har jag ont i ena handleden av alla hamburgare jag serverar.
Jag tror att det beror på den konstiga ställningen jag har på handleden (i den hand jag håller hamburgerbrödet i) då jag klickar på dressingen.
Men jag är inte helt säker...

Det finns de som menar att jag är en jääla tunnis som bara gnäller om än det ena och än det andra bara för att vinna lite sympati.
Men... jag vet inte.


Yupp!
Det var nog allt.

Ciao

//S - Man

6 said...:

Anonymous Anonym Comment

du får nog byta ställning, moaha. Måste ju finnas en annan! Anars kanske du kan göra en uppfinning och ta patent på den, som håller hamburgerbrödet så du slipper att göra det lixom..

6:23 em  
Anonymous Anonym Comment

Nääämen lilla bubben då... gullebullesnutten! Är det brossan som är så dum som säger att du är en tunnis?
Ska mamma blåsa?!? ;)

6:53 em  
Anonymous Anonym Comment

Grattis!

Du har nu uppfunnit en ny åkomma, eller i alla fall ett nytt namn. Hasta la vista säger vi till begreppet "musarm" och välkommen till det nya begreppet
"hamburgerarm"!!! Eller handled om man ska va riktigt noga...

Jo förresten... De män som kan erkänna att de har ont, de är riktiga män!!!! Så det så...

Take care!!!

7:37 em  
Blogger S-Man Comment

Alex --> Får uppfinna något...

Lina --> Mmmm... blås!

H Ankan -->Känner mig så manlig å stolt så! (Liiiiinaaaa... Blåååås!!)

8:34 em  
Blogger Tina Högman Comment

Och jag har nog bowlingarm...

12:42 em  
Blogger Jill Wegerup Comment

Fy fa vad du är rolig. =)

8:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???