Snubbens Place: Dubbelsidigt...

torsdag, oktober 26, 2006

Dubbelsidigt...

...

Har fortfarande inte blivit av med min "jetlag".
Somnar fortfarande skittrött vid 01-tiden bara för att vakna upp vid 05-tiden igen, och inte kan jag somna om heller...

Den här veckan har jag inte sovit mer än fyra timmar per natt men har ändå kört på. Det är ju när jag är tröttsomfan som de flesta misstagen sker.
Imorgon behöver jag tjacka mer plåster bland annat...

Igår kväll hinkade jag därför i mig några 3.5% bira, för det vet ju varenda kotte att man sover som en stock efter ett gäng bärs?!
Vaknade upp vid 05, pinknödigsomfan men lyckades ändå somna om igen.

Idag är jag därför dödligt trött OCH DESSUTOM bakis.

Oh joy!

Ciao

//S - Man

7 said...:

Blogger Puman Comment

Varför blir man så sjukt bakis egentligen?

2:29 em  
Blogger Nini Comment

*asg*

Flåt, men det där va lite rätt åt dig ;)

[WV = yvblek] Behöver inte ens kommenteras!! *asg*

3:11 em  
Anonymous Anonym Comment

Det vet ju varenda kotte att när man sovit med alkohol i kroppen så TROR man bara att man sovit som en stock men kroppen är inte ett jävla dugg utvilad för den har kämpat med en massa gifter och sömnen är orolig och ojämn med alkohol i kroppen...

(läs den otroligt bra boken "Om alkohol" av Ola Lauritzson! Helt utan pekpinnar och fjant, bara rena fakta och lite myt-bryt!)

Puss!
Sov gott baby!
:)

3:46 em  
Anonymous Anonym Comment

Nu har jag försökt skicka ett litet löööööövletter (som jag lovade) till dig i snart tjugo minuter, men fakking-hotmail vill inte att jag ska få skriva nåt...
:(
Jag gör ett nytt försök imorron!
(jag måste ju göra allt på jobbet nu när jag inte har varken dator eller internet hemma)
Håll ut!! ;)

4:50 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Ja, alla sätt är ju bra utom de dåliga... :-)

5:21 em  
Blogger Suss Comment

Bakis av 3,5 % bira???
Börjar du bli gammal??

*fniss*

5:22 em  
Anonymous Anonym Comment

Jag försöker att låta bli att fnissa. eftersom jag själv blev bakis på tre glas för ett par veckor sedan (intogs på lördagkväll, blev mig själv först sent på söndagkväll), men jag kan f-n inte låta bli!

När går nästa kalklass till väderkvarnarna i Holland? Jag tänkte åka - skaru me'?

*asg*

9:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???