Snubbens Place: Bored...

lördag, oktober 14, 2006

Bored...

...

Om jag inte hade känt mig så jääla snygg så hade jag nog dött av uttråkning.

Lördag - Schmööördag.
Ska man ut och rosa marknaden ikväll?
...Nääääääh!

Det får bli en lugn, ostökig hemmakväll.
Ska bara sitta och glo och känna mig schnyggsomfan.

Bara en sån sak...


Ciao

//S - Man

9 said...:

Anonymous Anonym Comment

Hallå Snygging!
( Tar man ju förgivet, med tanke på inlägget. ;) )
Som förstagångsbesökare vet jag ju inte. *s*
Var bara tvungen att börja med en kommentar, innan jag far runt i din blogga. Du kan ju inte ha stående att 'ost har hittat ända hit'....

7:18 em  
Blogger Tina Högman Comment

Jaha. Kul att nån är snygg då. Jag har varit ute hela dan. Motocrosstävling. Det var fuktigt i morses. Det betyder att även om jag tillbringade 20 minuter framför spegeln med plattången krullade sej håret efter fem minuter ute. Make up struntade jag i. Nu är jag lite frusen och går omkring med en fleecepläd över axlarna.
Nu tänkte jag gå ner till TV rummet med en öl (ok då jag har redan druckit nåra då) iklädd mina mjukisbyxor, fleecepläd, osminkade face och krulliga hår och känna mej allmänt sexig... WTF...

7:26 em  
Blogger Andreas Comment

Själv har jag fixat som fan hemma, nu är jag trött som fan, mätt som fan och har ont som fan, men är nöjd som fan.

Typ.

(kapoj)

10:37 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Hur går det med att sitta och glo och känna dig schnyggsomfan...? Själv är jag panksomfan, tröttsomfan och har tråkigtsomfan

11:22 em  
Blogger S-Man Comment

Ok, jag håller med. Det sket sig!
Att sitta å glo å ändå vara schnyggsomfan var sådärskoj.

Jag är just nu bortom utråkad - därför finns jag på msn... Hall...onn

=D

11:28 em  
Anonymous Anonym Comment

Fast jag hade skoj igår! OCH var snyggsomfan! Idag är jag inte lika gorgeous...

11:04 fm  
Anonymous Anonym Comment

Daaaaaaaaaaamn, är du snygg?

11:13 fm  
Blogger Jill Wegerup Comment

Själv är jag trööööötttttsomfan, du är det fan bättre att vara stilig som du.

3:17 em  
Blogger Studiomannen Comment

Och jag jobbadesomfan och det var därmed nyktertsomfan. Vet inte ens när jag kan ta igen det...

4:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???