Snubbens Place: Bäddad soffa...

fredag, oktober 20, 2006

Bäddad soffa...

...

I natt var jag så trött att jag inte ens orkade byta sängkläder i min säng (tro mig... det behövs göras!) så jag bäddade i soffan istället!

Det tyder på att:

A) Jag var heeheheelt slut.
B) Jag hade nattat min hjärna aaalldeles för tidigt.
C) Jag är faktiskt inte helt slut på idéer i jallafall *stolt*.
D) Jag fa-an får skärpa mig!


//S - Man

9 said...:

Anonymous Anonym Comment

Jag tror på alternativ E!
Du behöver trevligt sällskap i sängen!

11:40 fm  
Blogger Vild-hallon Comment

Det är väl det som kallas kreativa lösningar... sedan är inte Linas förslag E helt fel det heller. Du behöver bara något som lockar...
:-D

2:43 em  
Anonymous Anonym Comment

varför somnar man alltid skönare i soffan? det känns alltid som det, och så när man ska gå in till sägen om man somnat i soffan när mankollat tv typ! då är det tungt för att soffan är så skön..

5:52 em  
Blogger Tina Högman Comment

Men du kunde väl bytt sängkläder på morgonen? Eller förmiddan eller nåt? Var du tvungen att göra det mitt i natten?

8:01 em  
Blogger Nini Comment

Ehhh var det lättare att bädda soffan än att bädda om sängen?

8:54 fm  
Blogger Peppe Comment

Hahaha! Det e precis vad jag skulle ha kunnat gjöra. "At the time it sounded lika an excellent idea.."

1:05 em  
Blogger Andreas Comment

Du bäddade ju soffan, så jävla slut kan du inte ha varit..

3:55 em  
Anonymous Anonym Comment

Hohoo! bädda upp dig ur soffan nu va!

5:57 em  
Blogger S-Man Comment

Lina --> Mmm... så kanske det är.

Hallon --> Klart det var en kreativ lösning, då. Lina är en mycket klok människa...

Alex --> Soffan is the shit.

Ylis --> Man vill ju inte gärna missa något.

Tina --> Tro mig; det behövdes göras!

Nini/A-Man --> Sängkläderna ska ju tas bort och av, och nytt bäddlakan och örngott träs på. Skitjobbit ju! Lättaresomfan att haffsa på nytt lakan i soffan. Juh.

Peppe --> Yupp. Det var det smartaste jag kunde komma på at that time.

Kikkan --> I'm back from the dead.

4:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???