Snubbens Place: Whish me luck...

lördag, september 09, 2006

Whish me luck...

...

K.
Nu drar jag ut i byhålenatten.
Är faktiskt rätt så nöjd med kvällens outfitt.
Blir kanske ett kort på det framöver...

Whish me luck!

Ikväll blir det till å hålla stenhårt på byhålelaget-somfan!!!
Har övatsomfan på byhåleglosorna, så det här ska nog gå bra.

;-)

Ciao

//S - Man

4 said...:

Anonymous Anonym Comment

Hoppas du får det trevligt då!
Kram

1:19 fm  
Anonymous Anonym Comment

Byhåleglosorna.

Allvarligt, är de så svåra på utbölingar i din håla?

Åsa Mitt i Världen som inte kan kommentera på vanligt sätt därför att jag bytt till nya Blogger…

9:31 fm  
Blogger S-Man Comment

Samira - Tack!

Åsa - Yupp,det är de.

2:08 em  
Anonymous Anonym Comment

Här hos mig är de inte så svåra. De kollar och de frågar, men sen är de mest nyfikna. Man skulle ju kunna tänka sig att sånt är värre på landet alltså.


Åsa Mitt i Världen (som inte kan kommentera på vanligt sätt därför att jag bytt till nya Blogger…)

6:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???