Snubbens Place: Världens bästa dag...

fredag, september 01, 2006

Världens bästa dag...

...

Julafton, fölsedagar, midsommarafton, påskafton, nationaldagen, 4th of July, carnevalen i Rio, vårdagjämningen, nyårsafton...

PHA!
Härmed utropar jag FREDAG till världens bästa dag!

Fyfarao vad det ska festas i helgen...


Ciao

//S - Man

6 said...:

Blogger Suss Comment

Ja men Party party då!! :)

7:16 em  
Anonymous Anonym Comment

Snälla festa lite för mig med ;)

7:38 em  
Blogger Tina Högman Comment

Kul för dej då... jag ska jobba! Du kan väl tänka lite på mej, kanske ta en öl eller fem för mej!

8:00 em  
Blogger S-Man Comment

jahapp!
Då ska vi se...
Ylis & Suss - några
Samira - några
Tina - ...eller fem

Det här lär bli en JÄÄÄLA fylla eftersom jag ska "ta en för..." hela bunten!!!

Uj uj uj... hur ska det här sluta!?

(rogsn)<--- enkelt... än så länge...

8:53 em  
Blogger K. Comment

Party, Party !!

2:46 fm  
Blogger Lisa Comment

Jag hejar på lördag. Tror jag. Då kan man sova hur länge man vill och sitta uppe hela halva natten utan att bry sig..Men fredag är iförsej party. Hmm.

7:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???