Snubbens Place: Tjacka...

tisdag, september 12, 2006

Tjacka...

...

Ringde till brossan imorse.
Bad honom att ringa och väcka mig för jag hade glömt
min mobiltelefon i Tjårren.

K...

Ska jag tjacka en väckarklocka eller skaffa mig ett liv?

//S - Man

5 said...:

Blogger Gustav Comment

Blev helt plötsligt yr när jag läste om dina fotbollsplaner och insåg att de var i reversibel ordning. Jag läste alltså från pm till am och trodde jag hade hamnat i mitten av 80-talet.

"är som att kasta sig butt naked, inlindad i bacon framför lejonen på The Hålans ZOO och önska att de vore vegetarianer."

Ovanstående kvotation är sjukt rolig skriven förövrigt, det är därför den hänger där.

1:52 em  
Blogger Peppe Comment

Hahaha!

2:08 em  
Blogger Lisa Comment

Haha. Eller leka slösa och köpa en ny mobil istället! :P

6:25 em  
Blogger Andreas Comment

Eh, asså, det är väl samma sak?

11:23 em  
Anonymous Anonym Comment

Fortsätt låta brorsan väcka dig! Så har du ju skaffat HONOM ett liv i alla fall...! ;-)

9:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???