Snubbens Place: Nya kickar...

onsdag, september 20, 2006

Nya kickar...

...

Det var en lång och nervös väntan innan jag fick det bekräftat; att flytten över till den nya Blogger Beta gått igenom.
Blogger har ju inte något större förtoendekapital innestående hos mig...

Varför jag utsatte mig för den stressen och pressen?
Vet inte... sökte lite nya kickar kanske?!

Återstår att se om man vågar fippla runt bland de nya funktionerna oxå...
Blogger Beta - om du söker nya kickar!

Ciao

//S - Man

8 said...:

Blogger linda Comment

klart du vågar - i just did =)

7:16 em  
Blogger K. Comment

Våga :) det är ju superlätt. Man kan alltid ändra tillbaka, eller hur? Lite Wild och crazy? Haha

7:34 em  
Blogger S-Man Comment

Lätt å lätt, jag har ju min bild och lite annat jox att få på plats. Inte helt lätt eller självklart, måste ändå in i template och mecka å jag gillar inte att mecka.

*grinig*

=(

9:36 em  
Blogger Unknown Comment

Been there. Done that. (Fast jag kör ju latmansvarianten utan egen bild och så). Men, det kan ju alltid vara kul för mig att kunna kommentera med rätt inloggning s.a.s.

Blir nog bra det här!

:-)

9:39 em  
Blogger K E I Comment

Kör hårt, jag tänker inte testa nåt som inte du har gjort ;)

atugrm - avtuggad arm ?

9:45 em  
Blogger Tina Högman Comment

Har funderat på beta ett tag men vågar inte riktigt... Eller... äh... va fan... nu kör vi!

8:55 fm  
Blogger Nini Comment

Beta-schmeta!
Såna där nymodigheter vette fasen om jag vågar ge mig på...

Kanske. Om ett tag. :)

10:16 fm  
Blogger Andreas Comment

1. Man får upp en varning om "do you want to display NON-secure items?" Nja, är inte så sugen på det men måste ju. Bara att man får frågan säger ju en del om att nåt inte stämmer...

2. B E T A. = Inte färdigt. = Inte Andreas.

Så det så.

adggof - euh?

11:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???