Snubbens Place: Ny riktning...

söndag, september 17, 2006

Ny riktning...

...

Sverige har fått en ny regering.

Nääääääh...
Nu har jag snackat politik så det räcker och blir över!


Ciao

//S - Man

6 said...:

Anonymous Anonym Comment

jag kan inte fatta att det är sant! jag är så lycklig så jag sprängs snart

puss från Kikkan och Nicklas ;)

12:29 em  
Blogger KarinC Comment

Yup!

1:03 em  
Blogger Cliff Hanger Comment

Jag är besviken på det svenska folket. Särskilt på dem som låtit sig luras att Moderaterna är "det nya arbetarpartiet". Jag har bloggat om detta.

1:15 em  
Anonymous Anonym Comment

jag är inte nöjd :(

1:37 em  
Anonymous Anonym Comment

Fan vad bra. Speciellt för oss småföretagare.

1:44 em  
Blogger K. Comment

Tur att du inte pratar om det mer, är så trött på det!

4:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???