Snubbens Place: Lerinpackning...?

torsdag, september 07, 2006

Lerinpackning...?

...

Lyckades somna om.
Vaknade vid 10-snåret av att mobilen ringde.

Tittade ut och såg att himlen var helt svart.
Regnet piskade mot rutan och det var kalltsomfan i lägenheten.

Det här var inget vidare alls, eftersom jag ska lira fotboll idag.
Hur ska det se ut lixom, alldeles lerig och dann på den viiita fiiina outfitten!?
Har ju faktiskt liiiite image att tänka på!

Över Tjårren är det strålande sol! sa brossan i andra änden av luren.
Klart det är! Jag är ju fan ledig ju... svarade jag, märkbart irriterad.

Glodde upp på det svarta molnet och såg att de rörde sig bort från The Hålan.
Såg vid molnets kant att himlen var klarblå. Det skulle alltså innebära att solen snart skulle skinasomfan över mig!

Då jag analyserade läget mera ingående kom jag fram till att jag inte varit ledig, samtidigt som solen varit framme, på snart en månad! Känn på den du!!!
Solbrännan från i somras har man kunnat säga tjadå till för länge sedan...

Blev så glad över den upptäckten att jag genast gav mig själv löneförhöjning och stack ner på byn för att shoppa mig ännu lyckligare.

Ett par timmar senare sittar jag nu här, ett par outfitts rikare och är faktiskt jääligt nöjd med dagen såhär långt. Hade jag haft med mig någon som smakråd så skulle mitt konto vara tomtsomfan vid det här laget.


Extra skönt att veta att man kan springa omkring och vara snygg i vanlig ordning på fotbollsmatchen senare ikväll oxå.
Lera har ju som bekant en förfulande egenskap på vita fotbollskläder...

Ciao

//S - Man

2 said...:

Blogger snart... Comment

Nästa gång du vill shoppa loss kan väl jag få följa med som smakråd?

10:45 em  
Blogger S-Man Comment

Sure!
Bara att höra av sig...

=)

11:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???