Snubbens Place: Kram ...

onsdag, september 13, 2006

Kram ...

...

By the way...

Har jag sagt att jag tycker om dig?



Det gör jag.
Gillar dig somfan!

Tack för att du gör min vardag lite enklare.

Tacksomfan.

//S - Man

23 said...:

Blogger Studiomannen Comment

Så synd bara att jag var den förste i din väg!

*duckar så du ser raden med brudar bakom*

3:29 fm  
Anonymous Anonym Comment

Tack för att DU sätter guldkant på MIN vardag!!

9:10 fm  
Anonymous Anonym Comment

(Du fick just världens coooolaste 10:a av mig på B.P. Njuuut!)

9:14 fm  
Blogger Andreas Comment

Ditt otrogna svin!!!


(umrlff)

10:19 fm  
Anonymous Anonym Comment

Tack!

10:26 fm  
Blogger Miss Fat Herself Comment

du e charmigsomfan!!

10:37 fm  
Anonymous Anonym Comment

det är bra att man får veta att man är uppskattad ibland ;D

10:43 fm  
Blogger Karin Comment

Ehh... jag passar på att att skicka en cyber-kram i efterskott då! Jag som inte var här igår...

Vill ju också kunna ta åt mig! :D

11:04 fm  
Blogger Babushka Comment

Ohhhh spank you, spank you very much!

1:45 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Tack själv! Jag gillar ju dig och din blogg ju... :-D

4:12 em  
Blogger KarinC Comment

Jag gillar dig också Snurre! =D
Kramar!

5:28 em  
Blogger Hellfire Comment

Åh! Det där var precis vad jag behövde höra just nu.
Tackskaruha!

Och. Dito, givetvis. Faktiskt.
En dag utan en glutt på din blogg är otänkbar. satté.

8:43 em  
Blogger ajja Comment

Puss på kinden stjärnan... :)

9:34 em  
Blogger Suss Comment

Ja men tack ska du ha!!! :)

Kramaromsomfantebax!!!

10:03 em  
Blogger Smiley Comment

Nej, det har du inte sagt förut :)

10:14 em  
Blogger snart... Comment

Mmmm tack! Och kram tebaks. Du är ju min favoritbloggare.

11:04 em  
Blogger Cliff Hanger Comment

Ah...det kom lite oväntat, men tack så mycket! Kram på dig också!

11:10 em  
Anonymous Anonym Comment

Du är griiiim, snubben! Very much griiim.

1:20 fm  
Blogger Peppe Comment

Oj, menar du mej också? Vilken fin början på dagen att surfa in på din blogg.

8:56 fm  
Blogger K. Comment

Naaw, tack..

4:50 em  
Anonymous Anonym Comment

Gillar dig med! Dina kommentarer gör dagarna soligare! :)

10:31 em  
Anonymous Anonym Comment

*tihii*
Söt du är!

Like you loooong time too!

3:13 em  
Anonymous Anonym Comment

Å, är det så? *rodnar och gör "spegel"!*

10:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???