Snubbens Place: Inte...!

fredag, september 08, 2006

Inte...!

...

Nu! släppte äntligen huvudvärken som har plågat mig heeeela dagen lång.

Note to self:
Inte.
INTE!
Nä-e att ens titta på ett vinglas efter att ha sprungit efter en bolljäää... i en timme. Du blir då en svag och dålig människa.

Eftersom jag är ok nu så kan jag dra in till Götlaborg efter Tjårreriet och kolla in de ställen jag ska börja spela på.

*Smiiiil*

Ciao

//S - Man

3 said...:

Blogger Babushka Comment

Jag tittar på mitt vinglas just nu. Det ser gott ut... Iaf innehållet.
=D

10:16 em  
Blogger Studiomannen Comment

WTF?

Comeback i båset?

(kxazszi)

3:27 fm  
Blogger Vild-hallon Comment

Jag tog ett glas vin till maten efter träningen i går kväll och somnade som en liten gris... så kul är jag en fredagskväll. :-D

(tnsjhkgq)<-- jo, den var ju lätt... :-/

10:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???