Snubbens Place: Inte bara snygg...

fredag, september 01, 2006

Inte bara snygg...

...

Lirade match med Unreal Madrid igår igen, ett korpgäng från bygden som tar fotboll på största allvar.


Det var ett tag sed... det var ett jääla tag sedan! Det känns i kroppen idag.

I'll let you know when I can spänna en muskel utan att grymta som en gris.


Vi vann - naturligtvis, men det blev inga baljor från min sida.
Jag hade en... täckande uppgift.
Skulle täcka motståndarnas passningsvägar på mittfältet (eller stå ivägen då om det ska vara så jääla noga...).
Så jag sprang inte bara omkring och var snygg - jag gjorde lite nytta oxå!

Later...


//S - Man

5 said...:

Anonymous Anonym Comment

Det krävs Snubben för att klara av konststycket att både göra nytta och vara snygg ;)

1:46 em  
Blogger Smiley Comment

"Jag sprang inte bara omkring och bara var snygg" - det krävs Snubben för att bara SKRIVA såhär =)

2:44 em  
Blogger S-Man Comment

Annars funkar det med "stabiligaste" oxå =)

Kikk and smile - Yupp. Självdistans kallas det, och det har jag gott om!

=D

(aemefv)

8:55 em  
Anonymous Anonym Comment

Vilken man!
Kan göra två saker samtidigt!
(utöver att skita och läsa tidingen samtidigt alltså)
Både vara snygg och göra nytta, i kombination!
Håll en kurs för andra män för fan!
:)

11:13 fm  
Blogger Andreas Comment

Jag spelade innebandy i söndags kväll. Måndag morgon vaknade jag och trodde jag var stelopererad i hela kroppen. Snygg var jag inte heller, men effektiv och svårstoppad =)

(rhixtbu)

11:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???