Snubbens Place: I'm in the shower...

onsdag, september 06, 2006

I'm in the shower...

...

Kombinationen Duschradio / väggfast spegel i duschen gör att jag tar allt längre tid på mig i badrummet på morgonen. En liten truddelutt är ju ett perfekt sätt att få igång ansiktsmuskulaturen på, menar jag.

Imorse apade jag mig efter Whitney Houston's "I Will Always Love You".

Tänk om någon såg mig, hahahaha!


*Gulp*


... åh fyffarao så pinsamt...

//S - Man

10 said...:

Blogger Unknown Comment

Det här blir min sista trakassering angående min osynliga blogg.

Om man skriver in adressen så här:
www.asamittivarlden.blogspot.com

så funkar min blogg!

Däremot fungerar inte lagrade länkar som bara har http://asa… i starten.

9:46 fm  
Anonymous Anonym Comment

De som bor i "Landet bakom speglarna" ser dig! De ser allt vi gör framför våra speglar :)
Kram och God morron!

11:12 fm  
Blogger Unknown Comment

Lina: shit! Finns det folk som bor DÄR?

2:10 em  
Anonymous Anonym Comment

Åsa: Javisst, det är som Lina säger. Och de har övervakningskameror också, och de gillar att spela in...

2:24 em  
Blogger S-Man Comment

...å lägger ut på nätet!?
Mitt liv är över...

...eller så blir jag känd som "den där galningen i badrummet".

=P

2:55 em  
Blogger Andreas Comment

Och här sitter jag och fram tills nu har jag undrat varför i hela fridens namn man vill ha en radio i duschen...

Jag antar det måste finnas duschmunstycken formade som mikrofoner också?

(vnpaq)

5:37 em  
Anonymous Anonym Comment

It was me in that little window, right?

8:41 em  
Blogger Pia-Pralin Comment

kan du inte ta ett kort i spegeln då..... :-) :-)

9:21 em  
Blogger KarinC Comment

LALALAAA!!! lalalalaaa la la la la laa laaa lalala!!!!

=D

10:20 em  
Anonymous Anonym Comment

Hehehe :O

11:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???