Snubbens Place: Helt Ping Pong i bollen...

onsdag, september 20, 2006

Helt Ping Pong i bollen...

...

AMEH!
Så har man fastnat i ÄNNU ett intelligenshöjande flash-spel.
Ping Pong på högsta jääla nivå:


Ahaa...ännu en fulblogg, undrar du kanske?
Jaah-aadu...... kanske de'ru, fyller jag på med.

Jag kanske inkommer med ögonbrynshöjande nyheter under dagen - får se.
Kanske dessutom förklarar VAFF! jag är vaken nu?!
...Får se.

Kramdu!

Ciao

//S - Man

4 said...:

Blogger M Comment

Men sluta tvinga på mig spel som jag blir helt beroende av!!! GRRRRR! :)

4:49 em  
Anonymous Anonym Comment

Hm, jag är fortfarande fast i det första spelet du tipsade om..

5:04 em  
Blogger K. Comment

Visste att det var en tidsfråga tills du skulle uppgradera dig :) härmapa, hahaa.. by the way det är jag som är anonymous, fråga inte varför för jag vet inte svaret..

7:10 em  
Blogger S-Man Comment

Kände mig lite wild & crazy sådär...

//Härmapan

7:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???