Snubbens Place: Den vrålande galningen...

onsdag, september 20, 2006

Den vrålande galningen...

...

Jag säger bara:
OHOHOJOJOJ så mycket pisk den här snubben hade åkt på
om han hade vrålat sådär i mitt öra!

Kulsomfan att glo på, men att uppleva det själv?

Ciao

//S - Man

3 said...:

Anonymous Anonym Comment

Hahaha, tack för morgonens skratt.
Men stackars offren; det var bara en tant som tog det koolt, hon kanske var döv?

8:52 fm  
Blogger Unknown Comment

Jag hade nog blivit så där rädd så att man blir arg och vrålat typ "din h-s j-a idiot-j-l hur f-n tänker du? Ge f-n i att vråla i mitt öra!" och sen hade jag vrålat tillbaka tills han hade bangat.

Känns det som. I själva verket hade jag väl likt mesarna på filmen rasat ihop i en förvirrad hög...

9:28 fm  
Anonymous Anonym Comment

Asså det var tamig fan komiskt hahaa.

1:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???