Snubbens Place: Fulblogg...

tisdag, september 19, 2006

Fulblogg...

...

Det här är en äkta fulblogg:

*Gör en ful grimas*

*Lipar och sånt*
..........

*Gör en ännu värre grimas*
Uj uj uj...

*Sätter tummarna i öronen och viftar med resten av fingrarna*

*Räcker ut tungan ÄNNU längre!*


Nu, så är det en "äkta" fulblogg.



Det känns genast mycket bättre.

Ciao

//S - Man

10 said...:

Blogger FANCY Comment

Fniss*...Inget vettigt alls?
Blev inte klokare här heller.

//Fancy

9:03 fm  
Blogger Tina Högman Comment

Och nu blev den ännu fulare för jag tittade in!

9:09 fm  
Anonymous Anonym Comment

Det finns faktiskt fulare saker..

11:14 fm  
Blogger S-Man Comment

Satt och skrev och skrev och skrev, men det enda som kom fram var blaha blaha.

Det fick bli en fulblogg av det istället.

Tina -> Det är bara snyggingar som läser min blogg! ;)

2:55 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Jag orkade inte logga in för jag satt på jobbet, några elever var väldigt nyfikna på vad jag sysslade med och Blogger var otroligt segt. Annars är jag inte så lat... inte riktigt i alla fall. ;-)

"Ful" blogg förresten!

(gmwixj)>-- piece of cake...

6:11 em  
Blogger K. Comment

haha. Jag läste Fullblogg och tänkte vadihelv.. men nu förklarar det en hel del.. Haha (yes, I'm back.. förklaring finns på bloggen)

8:00 em  
Blogger ANNA-LYS Comment

Hej,
Hörde i rymden att det bara var snyggingar härinne ... känner mig genast hemma :-D

8:45 em  
Blogger Torpan Comment

Asch, din blogg gillar inte mig. Gjorde mig lustig över spamskyddet o det gav tillbaka. :S Trevlig fulblogg! *håller tummarna o klickar på publish*

10:52 em  
Blogger S-Man Comment

Anna-Lys -> Yupp, har bara tiopoängare här! Du ser ju själv...

=)

Torpedo -> Ska säga åt min blogg på skarpen! Så här kan vi ju inte ha det?!
*argt*

(roxoqnz)

11:16 em  
Anonymous Anonym Comment

Räck ut tungan så långt du kan du! Jag kan ändå räcka min längre!! Haha! (Men om du tar en glasspinne och sätter framför tänderna i undre käken och räcker ut tungan så ser du ännu värre ut!)
Jag gillar när man får vara så ful som man bara klarar av!! :)

10:29 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???