Snubbens Place: Frågesport...

tisdag, september 05, 2006

Frågesport...

Taggadsomfan av Fatou

Min favoriträtt:

1. Ärrrrrtor med jallonsylt
x. Pölsa
2. Sushi

Hur jag bor:
1. Playboy Mansion
x. Lägenhet
2. I Tjårren

Husdjur:
1. Döv höna, fläckig minigris, virrig silverfirre
x. Brunstig Shetlandsponny, dum hund, fin hamster
2. Inga alls

Min senaste tillökning:
1. Lökhackare
x. Plasma-TV
2. Någon pryl till Tjårren

Något som värmer mitt hjärta:
1. Väluppfostrade människor
x. The Hålan
2. George Bush

Beroende:
1. Vasselin
x. Vitamin
2. Nikotin

Mitt fordon:
1. Rickshaw
x. Moped
2. Bil

Utslagsfråga:

Detta gör jag sällan:
1. Funderar på vad jag ska göra när jag blir stor
x. Går till frisören
2. Jobbar

Skickar taggen vidare till: Pia, Ylis, Käcka Peter


//S - Man

10 said...:

Anonymous Anonym Comment

Vad vinner den som får alla rätt?

10:54 fm  
Blogger KarinC Comment

Jag tror jag kan alla svaren.... ;)
Kram

3:39 em  
Blogger S-Man Comment

Ptja, vad vinner man?
En puss till Påsk?

=)

(hkcddo)

4:41 em  
Blogger Studiomannen Comment

Jaha - jag som egentligen skulle göra annat.... *asg*

8:05 em  
Blogger Studiomannen Comment

Jag kör på x-x-x-1-1-1-2

Fast en rickshaw hade varit klart manligt, speciellt med tanke på Hålans klimat...

8:49 em  
Blogger S-Man Comment

Käcka människan - Brunstig shetlandsponny och vasselin!? Verkligen??

=/

(oqndner)

11:07 em  
Blogger S-Man Comment

Ok, rätt rad:

1. 2 - Sushi rockar fett!

2. X - Även om man kan tro att jag bor i Tjårren...

3. 2 - Inte läge för ett husdjur just nu.

4. 2 - Tjårren igen...

5. 1 - Såklart.

6. X - Vitaminer is the shit!

7. 2 - Önskade nästan Rickshaw... =)

8. X - Är min egen lixom...

(dszhfpvd) ahh... a challenge.

6:47 fm  
Blogger Studiomannen Comment

Ponnyn fick jag dispens för, men vaselinet borde ge mig lite smisk på stjärten!

Sorry!

12:07 em  
Anonymous Anonym Comment

Men guuu så pinsamt... Hur ska jag klara mig ur detta? Nåja, jag gör ett försök, sen får jag skylla alla fel på att jag är förkyldsomfan! :-S

1. 2
2. (Beror på hur man ser det, men sätter ett X...)
3. 2
4. 2
5. 1
6. 2 (?)
7. 2
8. X (?)

ATHOOOOO!!

8:46 em  
Blogger Nini Comment

Men vänta lite nu... nu är det ju ingen idé att jag ens gissar =/

11:48 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???