Snubbens Place: Discoboll...

tisdag, september 12, 2006

Discoboll...

...

WOAH.... TOOOFFFT!!!

Satt och kollade igenom ett gäng back-up CD's från tiden då jag jobbade på The Skivbolaget, och hittade loggan till den club label jag hade ansvaret för då.
Den låg mig verkligen varmt om hjärtat.

FAN vad hårt jag jobbade för att den skulle bli bäst!
Det var den iconen jag tillbad dagligen under fem års tid.

Frågan är om det går att göra en lika kool logga en gång till?
... eller frågan kanske är om jag kan bli lika lycklig igen - som jag var då, och hitta något jag brinner för lika mycket...


Ciao

//S - Man

3 said...:

Blogger Suss Comment

Stog du modell för loggan??? :)

8:16 fm  
Blogger Nini Comment

Svårt att slå loggan för den var verkligen überkool. Men att hitta nåt du brinner för lika mkt borde inte vara svårt. Du verkar vara en "brinnande person". Eller...det där lät bättre i mitt huvud än det såg ut på skärmen.
Jag menar att...alltså....du verkar vara en person som verkligen går in för saker... På ett bra sätt :)

[ozclott]

8:47 fm  
Blogger Studiomannen Comment

maila mig ang discoboll - jag har en sak att berätta...

studiomannen@hotmail.com

12:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???