Snubbens Place: Det är väl ingen konst...

torsdag, september 07, 2006

Det är väl ingen konst...

...

Att inte sova mer än fyra timmar per natt blir snart ett tillstånd.
Anledningen till mina sömnsvårigheter är, utan att gå in på några detaljer, att det har varit psykiskt stressigt och pressande den senaste tiden, problem som har löst sig men som inte verkar vilja lämna min kropp och hjärna - man ska ju tydligen analysera allt till förbannelse nuförtiden...

Om man inte sover så slösurfar man, och då kommer man över mycket dumt.

Det senaste:
Trött på tavlorna du har hemma?
Har varken Ikea eller Gallerix något nytt att komma med?

Ameh!! Gör din egen konst!

Gör din egen tavla!

Hint:
För att byta färg - stanna och vänsterklicka.
För att avsluta ditt konstverk - hägerklicka och ställ din utanför fönstret.

Ciao

//S - Man

6 said...:

Blogger Peppe Comment

Är det kärleksbekymmer som håller dej vaken?

Hoppas att det blir bättre iaf. Kram.

Jag är en sån bebis att jag MÅSTE sova minst 8 h om dagen, annars blir jag en otrevlig människa.

8:55 fm  
Blogger Tina Högman Comment

Hur fan hittar du alla konstiga saker på nätet?? :-)

9:08 fm  
Anonymous Anonym Comment

Man kan tro att problemen lever sitt eget liv. Allt för att jävlas. Speciellt på nätterna. De vill förstora sig själva, vara egoister och ta all plats...Fast de egentligen är små och överkomliga.

9:55 fm  
Blogger Unknown Comment

Du, det är väl också fullmåne på gång? Fullmåne är som en vakenbooster på mig om jag har det minsta lilla att grubbla på.

11:13 fm  
Anonymous Anonym Comment

My annoying 3, när det kommer till att sova..

1, Somna när du vill vara vaken.
2, Vara vaken när du vill somna
3, Sova när du vill vara vaken

2:42 em  
Anonymous Anonym Comment

haha, du när jag skrev det där var jag bara helt tvungen att skriva om det på bloggen. basilika på pastan det är så obra som det bara kan bli typ. usch. :)

11:14 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???