Snubbens Place: Dangerous Dave...

tisdag, september 26, 2006

Dangerous Dave...

...

Mitt rekord är 1385.7 meter.
Ba' så'ruvet.



Ciao

//S - Man

5 said...:

Blogger Tina Högman Comment

Skönt att det gick bra!!

Förresten så kämpar jag på med Dave, än är jag bara uppe i 1245, jag lyckas hälften av gångerna få honom att stå på huvet en meter ner i marken...

3:08 em  
Anonymous Anonym Comment

asså gud vart hittar du alla sköna spel egenlitgen? och vad gör du på dagarna?! ;)

3:12 em  
Blogger Suss Comment

jaha.. Ja då har man lyckats få Dave att cykla/flyga/studsa 1488,2 meter..
Det du!! :)

12:48 em  
Blogger KarinC Comment

Jag fattar inte riktigt... var ser jag hur långt jag cyklat?? Hm.

12:05 em  
Blogger S-Man Comment

Du är bäst Suss... för now.

6:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???