Snubbens Place: Alldeles felslaget...

torsdag, september 28, 2006

Alldeles felslaget...

...

Så var det största felslaget sedan sommarens invasion av bikinisar ett faktum:
190.055.00:-

Inslaget på varugruppen "mat".

Har fortfarande ingen aning om vad hon skulle köpa.
Troligtvis en tidning och ett paket cigg.

Jag har inte orkat rätta felet än och har därför ingen som helst koll på vart på kontrollremsan jag ska börja leta någonstans.
Låter som morgondagens problem.

Just nu skyller jag på att jag är tröttsomfan.

Ciao

//S - Man

10 said...:

Blogger Babushka Comment

Men herregud Snurre, nu fr du banne mig gå och hitta dig lite kvinna. Det kan inte fortsätta så här, jag börjar oroa mig för din hälsa!

7:46 em  
Blogger Tina Högman Comment

Cigg är helt klart mat. Det märkte jag en gång. Jag och Suss skulle vandra Kinnekulleleden och gör en lista på vad vi ska ha med. Snyggt och prydligt hade jag gjort tre kolumner:

Kläder
Mat
övrigt

Cigg skrev jag visst under "mat"

10:34 em  
Blogger Frk Fleggman Comment

Cigg är mat. Många har det som sin favoritfrukost ihop med kaffe. Har jag hört.

8:10 fm  
Blogger Nini Comment

Hjääääääääälp!!!
Hur va det jag skulle göra för att få bort den irriterande NavBaren i templaten!

(en alldeles relevant komm till ditt inlägg. Eh...not)

9:28 fm  
Anonymous Anonym Comment

Cigg är inte ett dugg sexigt.

:)

9:38 fm  
Blogger Smiley Comment

Snart, Snurre, snart :)
Där hittar du nån :) Och vi blir glömda :)

1:55 fm  
Blogger Unknown Comment

19.50 med lite darr på tangenterna, kanske rent av två dubbelnollor (om du har sådan tangent?). Nu undrar jag bara: BETALADE den ljuva varelsen? :-)

Kan ju vara en affärsidé i så fall, se ut som en totalvimsad kille som är så betagen av damernas skönhet att han inte vet vad han gör - kanske finns många som skulle drabbas av ömhet och smickerkänslor och leende betala?

[För övrigt: joscur, låter som något man har på sår eller? ”Stryk på lite Joscur så går det snart över”]

10:22 fm  
Blogger S-Man Comment

Nä... (ptwi!) Cigg är verkligen inte sexigt. Hon skulle naturligtvis tjacka dem till någon annan!

Nini - Har inte hittat något sätt att ta pimpa det nya Beta-templatet på. I'll let you know.

Smiley - Jag hör inte till de som stänger ute världen bara för att man råkar träffar någon.

5:51 em  
Blogger Smiley Comment

Kanske är det en av orsakerna till att du är fortfarande singel. Tänk lite efter. Kvinnor är ganska possessiva, bara av naturen, ingen fel på det, de utvecklades på så sätt i biologisk evolution. De har det ganska svårt att dela med sig av sina män med andra människor.

12:36 em  
Anonymous Anonym Comment

Tänk positivt: det lär ju garanterat vara det största dagskassaresultatet ni någonsin får! *asg*

9:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???