Snubbens Place: All you can eat...

torsdag, september 14, 2006

All you can eat...

...

Hurra vad jag har varit ledig idag!
Åkte in till Götlaborg, skräpade runt i stan och käkade på Dånken bland annat. Har inte käkat där sedan... jättelänge.

Då jag satt där och mumsade i mig onyttigheterna, kunde jag inte låta bli att tänka på filmen "Super Size Me", där en snubbe drar i sig allt från Dånkens meny, och inget annat, under en hel månads tid. Om han inte avbrutit sitt experiment i förtid så hade han ätit ihjäl sig.
Alla hans värden went bezerk, hans lever och njurar pallade inte längre att ta emot och rensa mer skit ut ur hans kropp.
En kool rulle.
Har du inte sett den - se den!

Kunde inte låta bli att fundera över hur det skulle se ut om man beställde ALLT från Dånkens meny? Rubb och stubb på en och samma gång!?

Vaddå en månad lixom? Give me all you've got!

Väl hemma i The Hålan igen var jag bara tvungen att Googla upp det.
Efter mycket om och men hittade jag klippet jag sökte:


Lägg särskilt märke till hur nästan hela Dånkens personal hjälper till med denna monsterbeställning, och att ingen ens ifrågasätter något...


Ciao

//S - Man

4 said...:

Blogger Torpan Comment

Haha, klockrent klipp!!! O det ÄR intressant att de inte ifrågasätter alls... det är inte serviceminded, that's just plain stupid. Heh, den stackarn som stod o knappade in allt på datorn. :)

11:45 em  
Anonymous Anonym Comment

Jag som ALDRIG äter på Dånken blev faktiskt också lite sugen.

2:04 em  
Blogger FANCY Comment

WOW... det här gav mej ett ordenligt skratt...
//Fancy

Kom hit efter att jag läst tonårsmorsans beskrivning av dej

2:32 em  
Blogger mimimilla Comment

Super Size Me var kul men samtidigt riktigt läskig film. Det är helt sjukt. Jag noterade sist jag var på ex Liseberg att de BARA har skräpmat där. Sorgligt...

8:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???