Snubbens Place: Ajsomfan...

lördag, september 02, 2006

Ajsomfan...

...

Aj.
Mitt.
Huvud!

Det är inte den första biran jag ångrar, det är de sista...

//S - Man

11 said...:

Anonymous Anonym Comment

Hoppas du inte är för bakis idag då. Du får en kram!

9:22 fm  
Blogger Peppe Comment

Stackars dej. I feel for you. Säg efter mej: pizza, cola, massage och antabus.

9:24 fm  
Blogger Studiomannen Comment

Räknar med att du har ett lysande ölsinne men uppenbarligen ett dåligt ölminne!

Kolla vad jag skrev nyss... yeah, det handlade om kröka det också, fast andras kröka...

9:25 fm  
Blogger Eugéne de Beauharnais Comment

Bäste Hr Snubben

Det synes undertecknad att vi sitta i samma så kallade båt. Icke heller jag ångrar den första bägaren men väl de fyra sista.

10:33 fm  
Anonymous Anonym Comment

cola är det enda som hjälper!

11:14 fm  
Blogger K. Comment

Stackars Snubben.. Själv tror jag att jag har aldrig av såhär grå i ansiktet.

12:25 em  
Blogger S-Man Comment

Yupp.
Cola och junk food hjälpte!

=)

(qjcscxfl)<---wtf!? Fick nästan ont i huvudet igen...

1:38 em  
Blogger Suss Comment

Åh vilken underbar lördag!!! Inte det minsta ont i skallen här inte!!! :)
Kan ju bero på att jag endast drack Ramlösa igår iof... Men det hör ju inte hit!! :P

Och ikväll blir det party igen eller??? För helgen är väl inte redan slut??? ;)

2:33 em  
Blogger Tina Högman Comment

Oj då. Förlåt. Kanske inte skulle sagt fem öl....

3:33 em  
Anonymous Anonym Comment

Inte de 5 sista då? hehe...

9:34 em  
Blogger KarinC Comment

Ameh Snurreblurreplurre....
Ta´t lugnt, ta en toy ;D
[mnslopt]

11:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???