Snubbens Place: Trumpet?

torsdag, augusti 03, 2006

Trumpet?

...

Jag diggar reklam.
Har en skylt på min ytterdörr där det står
"Bara reklam, tack!" men det kommer lika mycket räkningar för det...

Netto's reklamblad är alltid välkommet.
Det är rena rama porren för oss som får en kick av att köpa in en läskeblask för två spänn och sälja iväg den för en tia!

På framsidan på Netto's reklamblad är följande vara i fokus:
Professionell Trumpet 799:-...

Men...
Vem fan köper en fakking trumpet på Netto???


Netto i Sverige, det är växeln *tugg tugg tugg*
Tjabbatjenahallå, skulle vilja snacka med inköpschefen
...ögonbliiiick *tugg tugg*
....

Inköpschefen...
TUUUUUUUUUUUUUT!!!!
...Klick


Ciao

//S - Man

9 said...:

Blogger Andreas Comment

Tycker det låter aningen trumpet att bara lägga på luren sådär...

11:25 fm  
Blogger KarinC Comment

EhheAhaha! Nu fattar jag! :) Tog ett tag, jag är visst lite trött.

11:43 fm  
Blogger ajja Comment

*garvar* Jag har a l d r i g hört talas om någon som har en skylt är det står "Bara reklam" Men på nåttjäkla vänster så låter det helt naturligt att du har en!!! *s*

12:50 em  
Blogger Peppe Comment

"Bara reklam- tack!". klockrent! Du fortsätter att imponera på mej. Ska försöka författa en motsvarande -på finska.

2:26 em  
Blogger Nini Comment

Nej nej det bästa var ju hur du beskriver en telefonist =)

3:21 em  
Blogger Studiomannen Comment

Öh?

Vi måste se till att få Musikbörsen att börja kränga leverpastej!

Jag har eftersänt mina räkningar till dig om du undrar...

3:37 em  
Blogger K. Comment

Haha, roligaste jag har läst på länge :) .. Som när coop hade erbjudande om golfklubbor!

4:29 em  
Blogger S-Man Comment

Ylwa - Testa det du. Funkar skitabra!

A-Man - Ameh! Eller hur!? Sicken tönt lixom...

Karin - Skönt att du vaknade till slut ;)

Ajja - Nu förstår jag inte... ;)

Ylis - Synd bara att den inte stoppar spam - räkningar!

Peppe - Alltid lika nöjd när jag kan impa på dig ;)

Nini - Meh, de e väl så ni låter? ;)

Käckis- Aha! för jag fattade inte när jag skulle ha varit på Chat Noir i Gbg. De har nämligen skickat en räkning på 10 laxar för en takspegel som hade krossats, och att någon av tjejerna blivit antastad och krävde skadestånd på 5.000...

K - Ja det är inte klokt...

4:34 em  
Blogger Nini Comment

MEH!!
Klart som fan att JAG inte lät så där!
Jag lät mycket ilsknare och mer respektingivande. Dessutom hade du inte kommit förbi mig så där lätt!

9:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???