Snubbens Place: Torka?

onsdag, augusti 23, 2006

Torka?

...

WOW!!!

Satte mig ned och skulle plita ned några rader då jag kände hur något sköljde över mig likt en stor Tsunami. I vanliga fall brukar tankarna flöda ut ur min hjärna, genom mina fingrar och ner på tangenterna, så ej nu.
Min hjärna blev helt plötsligt blank, inte en endaste liten tanke pockade på uppmärksamhet. Tom i bollen - fullständigt!

Skärmen framför mig var oxå helt tom naturligtvis, förrutom det som någon annan redan skrivit.

Det måste ha varit ett kabelbrott någonstans mellan korkbollen och fingrarna!? Signalerna från hjärnan kanske inte var starka nog?

Sänkte en Red Bull och en stOOr kopp kaffe och kände hur kugghjulen i hjärnan så sakteliga började att snurra runt. Orden ställde sig på rad och började till slut att stocka sig.
De ville ut men lade sig istället på hög.
Nu verkar det inte vara någon hejd på tankeverksamheten förefterenRedBulloch kaffegåralltingmycketmycketfortare-somfan!

Det är inte ofta det händer - tack och lov! men när det händer är det alltid lika tungt att ta sig ur svackan.
Jag snackar naturligvis om:

BLOGGATORSK!

För min del verkar det redan ha gått över.
Fick i alla fall fram det här inlägget!
Måste varit en släng av lördagens eskapader som gjorde sig påminda.

Nu: Bokför... Glass!


Ciao

//S - Man

8 said...:

Blogger FANCY Comment

Åh, så kan jag oxå känna emellanåt.
visst är det häftigt att det kan bli något av ingenting...*L*...

Fancy

5:25 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Jag tycker jag alltid har ont om idéer och skriver bara blahablaha... men du lyckas ju få ett kul inlägg t.o.m. om bloggatorsk - det är en talang! ;-)


(erabalv)<--- och du skojar om andras word ver...

Haha... jag glömde skriva word ver. nu blev det lzcvjwz istället.

6:41 em  
Blogger S-Man Comment

Jag är fulbloggarnas okrönte konung.

=)

HAHA! Om man glömmer eller skriver fel Word ver så får man börja om - HAHA!

(flgmoh)

6:50 em  
Blogger Suss Comment

Ja en annan får ju inte ens ner en blogg om ingenting när hjärnan e tom...
Respekt mannen!! ;)

6:56 em  
Blogger Maria Comment

Vad vore livet utan kaffe...

10:02 em  
Blogger KarinC Comment

Så, du håller fortfarande på med... BOKFÖRING! Yippie! eller??

NOT!

Krampåre =)

11:54 em  
Blogger Nini Comment

Om man har bloggtorsk kan man ju alltid lägga in en "Which superhero are you?"

:)

9:25 fm  
Blogger S-Man Comment

Nini - har väl hänt...

(igkch)

6:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???