Snubbens Place: Thank You...

måndag, augusti 28, 2006

Thank You...

...
Står du i tacksamhetsskuld till någon, eller finns det någon
du gärna skulle vilja tacka extra mycket?

Här kan du äntligen skicka en hel miljon "thank You's" och gottgöra allt!


Ciao

//S - Man

10 said...:

Blogger Smiley Comment

Thank You! Hinner inte säga mer.

:D

(tszbfwuh) wtfwtfwtf

7:53 fm  
Blogger S-Man Comment

Mitt rekord är 3879 men då "pausade" jag genom att trycka på "Is that enough thanks?".

ThankyouThankyouThankyouThankyouThankyou
ThankyouThankyouThankyouThankyouThankyou
ThankyouThankyouThankyou....

Thankyou!

(xdpgqh)

1:18 em  
Blogger Smiley Comment

Jag är full och säger bara thank you. Igen :)

4:46 em  
Blogger S-Man Comment

Full redan strax före fem!?
VAFF???

Har du varit och nallat av läkarspriten, elle'?

=)

(tvppz)

5:30 em  
Blogger Hellfire Comment

Well, THANKYOU!

FAN att jag går på dina grejjer hela tiden. Bubbelspelet, tillexempel.
Damn you for makin´me an addict!

Thankyou.

Thankyou. :-)

8:10 em  
Blogger Unknown Comment

Åh så bra! Skickade genast iväg tack till ett par personer :-)

(Jag orkade till 3800 "någonting" - fast då lät jag dem tjata medan jag gjorde lite annat…)

9:59 em  
Blogger Suss Comment

Jag gav upp efter tusen-nånting...
Men skickade med glädje den till utavalda personer!!

Thankyouthankyouthankyou!!

9:59 fm  
Blogger S-Man Comment

Hellfire - Thank you thank you =)

(cwguhlpl)

6:49 em  
Blogger KarinC Comment

Hahaa!!!! Var hittar du allt! Det var ju jätteroligt! =D

Thank joo!!!

(wmhdsrt)

10:07 em  
Blogger Babushka Comment

Otroligt roligt!

10:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???