Snubbens Place: Statyer...

torsdag, augusti 03, 2006

Statyer...

...

Morrn du!
Kom över en ganska kool sida om statyer från världens alla hörn.




En del kände man ju igen men vissa var minst sagt överraskande!

Nu: Vakna.
Sen: Försöka hålla mig vaken...

Ciao

//S - Man

9 said...:

Anonymous Anonym Comment

Å så här trött är jag: Jag trodde det skulle vara en sida om "satyrer", och det första jag tänkte när jag såg första statybilden va "Det där är ju fanken ingen satyr"! Hehe, dags att gnugga sömnen ur ögonen nu. ;) Cool bildsamling för övrigt!

7:40 fm  
Blogger S-Man Comment

Välkommen till de tröttas klubb Hänky Pänky!
Det finns kaffe, dextrosol och Red Bull där till höger.
Det är bara att missbruka.

=)

7:54 fm  
Blogger Smiley Comment

Oops! "Team members" menade jag inte. Ville prova "Only registered members" i "Who Can Comment?" fältet istället för "Anyone" (att slippa Anonimous spam utan att word verification skit), men det blev "Only members of this blog" av misstag.
Prova igen när du har tid --> så snart du vacknar :D (kan ta dagar och veckor, jag vet).

8:13 fm  
Blogger Vild-hallon Comment

Kul sida om statyerna!

Hur går det med dig egentligen? Blir ju orolig här... :-)

9:49 fm  
Blogger Nini Comment

Red Bull till höger?

*tar två*

Tackarsomfan

*somnar*

Det gåååååååår inte att hålla mig vaken!!!

10:04 fm  
Blogger KarinC Comment

Cool sida du hittat

11:40 fm  
Blogger Nini Comment

Jävligt coola statyer men förklara detta:
Stockholm, Salzburg; Sweden (thanks Johannes, David, Mogens Beltoft, Yuriy Korzhkov)

Sen NÄR ligger Salzburg i Sverige?

1:58 em  
Blogger S-Man Comment

Nini - Mmmm, precis; sen när ligger Salzburg i Sverige!?!?

=S

4:25 em  
Anonymous Anonym Comment

Jag älskar statyer, tycker de är toppen och vet inte alls varför! Denna var en riktig 10-poängare. Och då snackar jag inte framtida man, utan just som staty! Kram!

6:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???