Snubbens Place: Rutig målarfärg...

måndag, augusti 07, 2006

Rutig målarfärg...

...

Du vet...
Man önskar ju att man kunde måla precis som de gör på TV varje julafton i "Tomtens verkstad" , då de målar ett chackbräde med rutig färg b.la.

Well.
Nu kan man äntligen göra det.
Åtminstone i den digitala fantasivärlden.


HURRA!

Ciao

//S - Man

5 said...:

Blogger Smiley Comment

Cool!

Off-topic: Lustiga saker händer med din bild Snurre. När jag klickar på den i din profil, kommer upp en sajt med nakna bilder och texten: "Meet married women who are seeking romantic affairs." Är det nåt med min dator? Hur är det på dina datorer, goda Snurre-fans?

7:45 fm  
Blogger K. Comment

Haha

9:59 fm  
Blogger S-Man Comment

Smiley - Uh? Det händer inget särskilt då jag klickar mer än att bilden öppnas i ett nytt fönster. Skumt...

Fanns det några snygga fruntimmer på den sidan du kom till?

=)

10:19 fm  
Blogger Smiley Comment

Hej Snurre, din bild är tillbaka! Vet inte vad händer :)

Hade inte lust att titta på bilderna där. Om det vore killar ... Och nu har jag inte adressen längre ("lyckades" rengöra cash och history). Men du behöver inga bilder va, du har den snyggaste snyggingen där på Willys att titta på :D Hoppas att du får titta på några lättklädda varianter snart :D (lura henne till beachen du, sommaren spelar med!)

Och så underbar response från dina fans Snurre :O

10:45 fm  
Blogger Andreas Comment

Åh. Jag vill haaaaaaaaaaaa!

3:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???