Snubbens Place: Äntligen fredag...

fredag, augusti 18, 2006

Äntligen fredag...

...

Äntligen fredag och min första helt lediga helg på... länge analkas!
Dagens första uppdrag blir att ledsaga min gamla mamma genom en massa tester och prover på Sahlgrenska.
Det är som med gamla bilar - gamla människor behöver servas och lagas med allt tätare intervaller.
Hon är annars som en gammal Mercedez min mamma - stark och ståtlig!
... och ibland ganska gnällig...

Later dudes...

//S - Man

6 said...:

Blogger Smiley Comment

Föräldrar brukar att bli mer gnälliga när de åldras. Eller är de oss som har mindre och mindre tålamod när vi själva åld... växer upp? =)

8:07 fm  
Blogger Eugéne de Beauharnais Comment

Det var inte bättre förr - men det är sämre nu!

Vidare kan anföras att undertecknads Fru Mor bäst liknas vid en Morris Minor, pigg och glad när den fungerar men oftast tämligen sur och opraktisk.

10:52 fm  
Blogger Nini Comment

Ledig?

Vad är det?

=(

12:10 em  
Blogger Suss Comment

Min sjunde leidga helg på raken!! :)
Tyvärr så brakar ju helvetet löst nästa helg... då är det plötsligt min tur att jobba..
Fruktansvärt orättvist tycker jag!!!

2:22 em  
Blogger S-Man Comment

Att arbeta utan att då och då få vara ledig, är grymt överskattat!

=)

(hcwfpy)

4:45 em  
Anonymous Anonym Comment

Jag ska ha en kväll i helvetet nu jag...

7:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???