Snubbens Place: (No) sex in the city...

tisdag, augusti 15, 2006

(No) sex in the city...

...

Kom just på att om jag tar tillståndet jag lever i nu (No sex in the Hålan) med mig i flytten till Gbg så blir det ju:

No sex in the city!

HAHAHA!!!

Helt klart en program idé för TV3!?
Borde ju för bövelen byta namn på min blogg till det oxå ju!






Nä, allvarligt.
Ska skärpa mig...

//S - Man

14 said...:

Blogger ajja Comment

Nä men allvarligt. Ja skärp dig. Gå å ha sex nu. NÅN måste ju ha det va oss för faan!!!

12:16 em  
Blogger Andreas Comment

Jag skulle rekommendera kanal 5...

(fxklgtne)

1:12 em  
Blogger Eugéne de Beauharnais Comment

Då kan man tänka sig en så kallad spin-off.

Inget köttsligt umgänge i Residensstaden i Dalarne.

Detta mestadels beroende å det faktum att undertecknad icke är släkt med de unga fröknarna i Residensstaden (Jo gott folk i Dalarne måst en sexuell relation hållas inom familjen).

Undertecknad anser förövrigt att Dalarne borde förstöras!

1:45 em  
Blogger Smiley Comment

Go Snurre go!
Känns det inte lite lättare att knulla runt nu, när du är nästan "outta there"? Typ "inget att förlora" - tanken?

Och Eugéne de Beauharnais: Du också? Är det en spridande infektion som råder i landet? :)

2:33 em  
Blogger S-Man Comment

Det är lugnt Eugéne, Dalarne lär gå upp i rök alldeles av sig själv om inaveln fortskrider.
Börjar se vissa tendenser av det här i The Hålan oxå; folk som tappar lemmar, haltar, dålig hy och så vidare...


Är ingen "knulla runt"-typ, annars hade det varit tämligen enkelt att fixa.

=)

(kjvtyjhp)

6:08 em  
Blogger Smiley Comment

Too bad :)
Fast jag menade inte att du är typen. Jag tror att t.o.m. en helgon får ibland knulla utan att förlova sig dagen efter :)

Hur går det med snyggingen då?

7:19 em  
Blogger Tina Högman Comment

Inte kan en så sexig kanin ha såna problem?? Och förresten håller inte kaniner ALLTID på och sätter på?

:-)

(Vad konstigt det lät...)

9:50 em  
Blogger Babushka Comment

Men va faaan S, du är ju en skam för kaninsläktet.

Gå (skutta) genast och fläk ut dig för någon attraktiv donna. Du kanske kan bjuda hem henne på en påse minimorötter eller nåt...

(cgaziwbl)

10:16 em  
Blogger Karin Comment

Celibat in the City? Kunde förkortas lite käckt till CC.

"Såg du senaste CC?"

Ring TV3, Kanal5... hela ligan!

10:17 em  
Blogger S-Man Comment

You sex maniacs you...

=D

(dexwcqzn)

11:02 em  
Anonymous Anonym Comment

Vet du varför kaniner har så roligt?
Jo, för att dom är så många.
Vet du varför dom är så många?
För att dom har så roligt! :)

11:19 em  
Blogger S-Man Comment

Been ther done that, Bruttan.
Jag undviker att snärja in mig i något just nu eftersom jag ändå ska röra på mig igen.
Enklast så...

(lzhcld)

9:36 em  
Blogger Nini Comment

Ja men just därför har du ju värsta läget att för en ggns skull vara värsta playern å gå ut å sprätta lite på stan!
[can't belive att vi faktiskt uppmuntrar dig att gå ut å knulla, vilket förövrigt är ett sjukt fult ord, men here it goes]

Nu går du ut å raggar!!!

Jag har till å med en line till dig:
- Ska du följa med på nattkorv i min Tjårre?

Hahahahahahahaha!!

2:52 em  
Blogger S-Man Comment

=D

(zwoliyw)

2:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???