Snubbens Place: Monkey business...

tisdag, augusti 08, 2006

Monkey business...

...

Yepp!
Jag ska helt klart återuppstå som Gibbonapa.
Precis som nu, skulle jag mestadels skräpa runt och göra livet glatt/surt för alla i min omgivning.


Jeopardy: Uttråkad apa med humor... vad är jag!?

...och dra alla tråkmånsar i örat.
Fiiiiiis på dig du!

Ciao

//S - Man

13 said...:

Blogger Vild-hallon Comment

Antingen en oerhört modig krabat eller en väldigt dum sådan. Jag vet inte riktigt, men söt och rolig var den i alla fall.

P.S. Du har skojat om Karins word ver. och hur krångliga de är... här var det ju st nilsl... enklare kan det ju inte bli.

8:46 fm  
Blogger S-Man Comment

Hehe... Ja du ser; Like a räkmacka!!

=D

8:48 fm  
Blogger K. Comment

Hahaa, vilken en.. Förresten kan du inte ta bort word..

9:09 fm  
Anonymous Anonym Comment

LOL, helt underbart! Man blir riktigt stolt över släktingen.

9:56 fm  
Anonymous Anonym Comment

Haha.. Ja det verkar ju rätt kul!! :P
Och nu vet man ju vem man ska skylla på om någon plötsligt kommer och drar en i örat!! :)

11:08 fm  
Blogger KarinC Comment

Retstickan SnurreBlurre... ;) Haha! Jag tycker nästan lite synd om katterna, fast roligt är det! =D

12:38 em  
Blogger Smiley Comment

Kan inte se :(
Will, will try later :(

3:00 em  
Blogger Andreas Comment

Grymt kul klipp!

Finns det någon historia till?

5:30 em  
Blogger S-Man Comment

A-Man - Nä. Har letat men inte hittat något. Hittade det här: http://video.google.co.uk/videoplay?docid=8811551493740102634

6:00 em  
Anonymous Anonym Comment

Hahaha. Vicken skön typ! :D

..."-Du kan inte ta mig, du kan inte ta mig"...

Om jag var en av tigrarna, skulle jag vara duktigt irro. Känner med dem. Jävligt irriterande apa.. Hahaha

6:11 em  
Blogger Studiomannen Comment

Bättre än babianer! Deras röda rövar är inte vackra!

9:27 em  
Anonymous Anonym Comment

Skulle jag åtefödas i ett annat liv eller nåt, skulle jag antagligen bli en apa, och efter att ha sett filmen kan jag med säkerhet säja att den apan är nog jag... Tina i ett nötskal.
Särskilt om nån som jobbar på msn skulle vara en tiger, för just nu är jag JÄVLIGT störd på msn. Det fattar alla som gått in på min sida. Eller försökt...

9:59 em  
Blogger Krummel Comment

Haaa hahahaha! Fantastiskt rolig :D

6:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???