Snubbens Place: Minimorötter...

måndag, augusti 14, 2006

Minimorötter...

...

Jomenvisst serru, Nini!
Hygglo

Schysst

Bördigt

Mulligt

Nu sitter jag oxå och knaprar minimorötter hela dagarna.
Ditt eviga knaprande fick mig att börja, och när jag väl sätter igång med något så är det förtvivlat svårt att bli av med den olaten.
Känner mig helt slut i käkarna.

Var uppe i vansinniga fyra påsar om dagen ett tag!
Är nu nere i två men funderar på att trappa ned till en och en halv.

Hygglo du!

Ciao

//S - Man

12 said...:

Blogger KarinC Comment

Men det är ju nyttigt iaf... jag trodde du gillade morötter, rabbit som du är...

9:51 em  
Blogger Smiley Comment

Ja, vad är det för fördel med mini- istället för dina vanliga?

7:51 fm  
Blogger Peppe Comment

Jag har läst nånstans att det finns morotsantabus. Så ifall du inte litar på att du själv är kapabel att sluta kan du alltid testa det...

9:42 fm  
Blogger Babushka Comment

HAHAHA, ni är ju lika knepiga båda två.
Jag tror iofs att V har gått över till godis nu...

(sqgefwlh)

11:26 fm  
Blogger S-Man Comment

De små rackarna smakar fan så mycket mer än de stora och så är de så lätta att bara langa in i gapet.

*tugg tugg tugg tugg tugg tugg tugg tugg tugg tugg tugg tu... svälja... tugg tugg tugg tugg tugg tugg tugg*

(ogyzle)

11:27 fm  
Blogger Andreas Comment

4 påsar om dagen låter inte så farligt...?

(utwhxs)

1:06 em  
Blogger S-Man Comment

Det blir sällan fyra påsar "om dagen" utan fyra påsar på en jääla gång.

*Buurp*

(brjmfjov)

6:10 em  
Anonymous Anonym Comment

Morötter är muums!!
(min dotter kom just in och satte sig här med mig, hon diggar din bild. Hon säger att hon känner igen dig, var har ni setts? ;)

4:06 em  
Blogger S-Man Comment

Morötter rockar fett!
Hon har väl sett mig på något barnprogram elle' nåt!?

=)

(xgighv)

9:33 em  
Anonymous Anonym Comment

haha! jo, hon visste massor om dig och hon sa också att du var kär i en kaninflicka med långa ögonfransar!
Willy´s...? :P

10:51 em  
Blogger S-Man Comment

Hehehe... Jo, så måste det ju vara!

;-)

11:00 em  
Blogger Nini Comment

Hahaha minimörotter är bättre än knark!! (vilket jag ifs inte vet nåt om men ändå). Jag är som värsta junkien, måste sprida mitt beroende vidare...

Jag kör inte 4 påsar om dan, men 1-2 blire allt...

2:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???