Snubbens Place: Luffarchack...

onsdag, augusti 09, 2006

Luffarchack...

...

Det är första gången på 1½ vecka som jag inte behöver öppna Tjårren.
Börjar klockan fem idag, så det finns gott om tid över för att gå hemma och skräpa omkring, eller om man skulle dra till Willy's och köpa... morötter!?

Eftersom många inte verkar ha kommit igång med sitt bloggeri efter semestern ännu, finns det inte många bloggar att läsa heller. Det borde ju finnas ett hav av upplevelser att ösa ur och dela med sig av tycker man, men icke.
Aftonjiddret och de övriga blaskorna skriver ju bara om krig och elände och en tråkigt överlägsen, halvskadad Carolina Klüft, som inför avslutande 800 meter hade hela 25 sekunder till godo på närmsta konkurrent. Kom igen!
Det hela kändes ganska förutsägbart!
Hon hade i alla fall kunnat hoppa som en groda de sista 200 metrarna in i mål.
Det hade inte varit förutsägbart...

Kan ju alltid lira lite luffarschack innan jag hoppar in i duschen och gör mig i ordning för dagens äventyr.


Vill du oxå lira?
Klicka då på bilden...


Ciao

//S - Man

5 said...:

Blogger Peppe Comment

Konstigt det där med hav av upplevelser. För mej har det nästan varit tvärtom- sjukt svårt att hitta någonting att skriva om.

1:37 em  
Blogger S-Man Comment

Det märks då inte.
Du är alldeles för smart för att inte ha någonting att skriva om.

(Därmed inte sagt att de som har tillfällig bloggatorsk skulle vara ointelligenta på något sätt!)


Kommer förbi dig om en stund.
Nu: Tjårren.

=)

2:05 em  
Blogger S-Man Comment

Ofan!
Själv har jag ungefär 1200 arkiverade fulbloggar...

=)

4:42 em  
Blogger Tina Högman Comment

Jag har också tröttnat på MSN... Nu håller jag också till här!

6:16 em  
Blogger S-Man Comment

Nudaveritas - Förlåt...

12:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???