Snubbens Place: Låg humor...

torsdag, augusti 24, 2006

Låg humor...

...

Låg humor - jag vet, men sånt här får mig på bra humör:

En perfekt lagd straff...?

Ciao

//S - Man

6 said...:

Blogger Karin Comment

Det bästa med det där klippet är den lilla sekund av garv man får höra! Det blir mer genuint... hahaha

nxpjbag - det tar sig Snurre, det tar sig.

8:18 em  
Blogger Babushka Comment

*asg*
Okej det där var kul men annars har jag och A lite olika åsikt om hur kul det är med killar som får smällar i skallen. A skratar som besatt och jag...kanske fnissar....ibland.

9:23 em  
Blogger K. Comment

HAaaahaaaaaaaa

9:55 em  
Blogger Tina Högman Comment

Lågt?? Nja...inte lika lågt som glocalnet.

Och förresten var den skitkul!! Jag har rätt sjuk humor. Jag gillar jackass...

11:51 em  
Blogger KarinC Comment

Haha! Ajjeee!!!! Det där kändes nog. Vilken huvdvärk.

=)

11:57 em  
Blogger S-Man Comment

Den är så kool!
Man riktigt ser hur bollen får extra fart efter att den har träffat stolpen.

Som ett smäck, rätt i pannan!

=D

(jjiqmc)

3:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???