Snubbens Place: Jag gråter...

torsdag, augusti 24, 2006

Jag gråter...

...

Fan... jag gråter.
Har inte gjort det på många många år.

Anledningen nu är att en bloggare lämnat in för gott.
Bröstcancern vann till slut över Henne.

Helene

"Hoppas att du har det bra och känner frid, vart du nu än är...
Säg hej till Elvis från mig" blev min sista hälsning till henne.

Käcka peter vet mer.

Känner mig bara så jävla tom.

Fan...

//S - Man

5 said...:

Blogger Tina Högman Comment

Ibland är livet orättvist och förjävligt. Underbara människor får inte leva, elaka människor kan gå hur långt som helst.

Här kommer en jättekram *torkar bort en tår på din kind*.

För ett antal år sen, när jag stod på väntelista för en transplantation fick jag kontakt med en tjej som väntade på ett nytt hjärta. Hon hette Nathalie. Till slut fick hon det. Hon dog under operationen.
Jag hade bara haft kontakt med henne via e-mail, men jag trodde aldrig att tårarna skulle ta slut.
Jag insåg väl också att mitt eget liv kunde sluta på samma sätt.

Fan, nu gråter jag med.

11:35 em  
Blogger S-Man Comment

Kramsomfan Tina!

11:37 em  
Blogger Smiley Comment

Livet och döden, så nära varandra ...

Kram på er båda.

8:15 fm  
Blogger Studiomannen Comment

Kramar hej vilt de levande och tänker på de döda.

Helene är fortfarande med på nåt vis.

9:55 fm  
Anonymous Anonym Comment

jag är också så himla ledsen över detta - gillade henne verkligen - som bloggare - fick aldrig träffa henne...

9:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???