Snubbens Place: Human emoticon...

lördag, augusti 12, 2006

Human emoticon...

...

HAAAAAAahahahahahahahaha!!!
Nu är jag så full att det tog en kvart för mig att hitta
den här bilden i min dator:
Photobucket - Video and Image Hosting
Klick klick...
>;-(


Varför jag var tvungen att ha den här har jag iiiiingen som helst aning om.
Får se imorgon, om jag låter det här vaaaansinnigt viktiga inlägget vara kvar eller inte. Jag som verkligen är känd för att skriva tunga och politiskt viktiga inlägg, menar jag...

Nu: ZZZZZZZZZZZZZsomfan.

Funderar på att köra de fula grimasernas dag i Tjårren imorgon.
Får se hur trött jag är.

Ciao

//S - Man

3 said...:

Blogger Andreas Comment

Heeeehehhehehhehehhe. Jag var också fullsomfan igår. Sköntsomfan var det också, och softsomfan att sovasomfan efteråt =)

12:57 em  
Blogger S-Man Comment

Det varsomfan!

=)

5:26 em  
Blogger KarinC Comment

Haha! :D

6:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???