Snubbens Place: Hörntänderna?

lördag, augusti 05, 2006

Hörntänderna?

...

HAAAAAAAAAAhahahahahahahahaha....

Då jag förtillfället firarSOMFAN att jag orkat med att stå i Tjårren 12 timmar/dag i en hel vecka helt själv och därefter gnagt mig hem på hörntänderna efter varje kväll, kan jag lättigt meddela att eventuella inlägg efter detta INTE är på mitt ansvar;

Det får fan A L K O H O L E N svara för.

En bag - inna da fakking - Box och...
Ciao

//S - Man

4 said...:

Anonymous Anonym Comment

Jo dizörv itt!
Ha en trevlig helg!

11:07 em  
Blogger K. Comment

du är värd varenda droppe. Du tänker inte berätta om hur de gick med hon på Willys va? Just ja, privatliv var det..

Oj då, jag babblar nog i nattmössan!

Natti!

11:23 em  
Blogger Babushka Comment

Vart är fylleinläggen?! Nu har jag varit vaken til halv två och väntat på dem...

A är rätt dragen ute på nån ö och sms:ar jätteroligt. Nu sknas bara ett Snurrefylleinlägg så är kvällen räddad.

;-)

1:38 fm  
Anonymous Anonym Comment

Keep it up! ;-)

6:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???