Snubbens Place: Gbg...

söndag, augusti 13, 2006

Gbg...

...

Det har varit en lång resa, den har tagit många år, men om allt
går vägen så är jag snart göteborgare igen.
Tillbaka där allt en gång började.
Cirkeln sluts.

Flyttade ner till götet som tjugoåring, kärleken tog mig tillbaka till hufvudstaden åtta år senare, varpå jobbet fördrev mig ner till Köpenhamn och Malmö.

Nu, tolv år senare, är jag alltså på väg "hem" igen.
Har redan lagt ett bud på en lägenhet i centrum.

Det är lite fiiiilgood känsla över det.
Fy fa-an vad gôttigt!

Ciao

//S - Man

12 said...:

Blogger Babushka Comment

Ahmenduuuu! Softish!

Så vad händer med tjorrenjobbet? Har du delegerat det till någon annan och ska bara sitta och hosta in cashen? Eller har du släppt det hela och rör dig vidare i livet?

I vilket fall är jag rätt säker på att The Hålan är för trångt i längden för en rörlig själ som din och jag tror att du kommer må förträffligt i Götlaborg.

=D

4:57 em  
Blogger Vild-hallon Comment

Grattis!

5:10 em  
Blogger Karin Comment

Det går bra nu. Kompis, det går bra nu. Yo.

kvsowzih - pay back Word Ver

5:21 em  
Blogger Andreas Comment

Tja, det behövs ju lite vettigt folk även i jöttebårj så.. ;)

Men som sagt, hur blir det med tjårrisen dårå?

6:36 em  
Blogger KarinC Comment

Härligt mannen! =D Lgh i gbg! Hoppas du får den!

7:03 em  
Blogger Smiley Comment

Grattis Snurre! Grattis.
Var god, ordna internet där på en gång!

:)

Nejmen, dfandgha???!!! Ar they nuts?

7:14 em  
Blogger S-Man Comment

Tjårren ska utvecklas till max innan den ska avyttras, ungefär som då man renoverar en gammal bil och säljer den när den är klar.

Vi är inte riktigt där ännu, men snart.
Det sista lagret lack läggs inom kort.

=)

(Jag tycker att man som bloggägare ska få slippa Word Ver - rohlktm)

9:09 em  
Blogger Babushka Comment

Aha jag förstår, du talar som en sann bisnisman...

(rqwbtcii)

9:14 em  
Blogger Andreas Comment

Jag var tvungen att skriva nåt bara för att jag fick (oslel) som wordver...

11:12 em  
Blogger Studiomannen Comment

Bra S-Man!

Förstår dig. Gbg är trevligt.

7:46 em  
Blogger S-Man Comment

Måste tyvärr köra med Word verification. Får alldeles för mycket spam bland kommentarerna annars.

(ehadwsgd)

10:15 em  
Anonymous Anonym Comment

Definitivt ett förflyttning i rätt riktning!
Hoppas det går vägen med lägenhet och allt!
=)

10:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???