Snubbens Place: Flugsmällare...

onsdag, augusti 02, 2006

Flugsmällare...

...

Talking Fly Swatter
Rubs-out the bugs...then rubs it in!

Features
Full-sized talking fly swatter measures 18” long
Has a 4” wide swatting surface
Features five hysterical sound bites
Durable polypropylene construction
Comes in assorted colors

Don’t get mad about flies, mosquitoes and other airborne pests. Just get them with this wisecracking fly swatter that grounds them first and then really lets them have it. Each hit brings a hilarious vocal send-off that will have your whole household buzzing with laughter! Features five hysterical sound bites that express exactly how you feel…as soon as the swatter makes contact. This full-sized talking fly swatter measures 18” long with a 4” wide swatting surface. Durable polypropylene construction with on/off switch and convenient hang-hole. Comes in assorted colors (black, orange and green). Our choice please. Requires 3 AAA batteries (not included).

$14.99
Buy Now!

Ibland blir jag aningens... överraskad över det som kommer i e-postlådan!
Den här hade jag verkligen inte räknat med eller ens kunnat komma på själv.
Efter att man har gjort pulver av flygfät så låter det "HAHA! där fick ditt eländiga lilla kryp" om flugsmällaren, typ.

Det här är typiskt en sån pryl som man inte hade en aning om att man faktiskt behövde! Så ska jag klassa det som spam eller är det köpläge?

Fan...
Vad svag jag känner mig.
Jag vacklar.

Ciao

//S - Man

12 said...:

Blogger Vild-hallon Comment

Frågan är bara hur man har klarat livet hittills utan den där tingesten... den är ju svaret på allt, eller? :-D

8:11 fm  
Blogger Smiley Comment

Säljer de flugor tillsammans med smällaren (tror inte att du har dina egna)?

Fast utan flugorna blir det dubbelt så roligt att titta på dig med smällaren in action.

Be strong!
=)

8:42 fm  
Blogger Nini Comment

Ååååå snälla säg att du köpte den! Jag hade lätt slitit fram VISA-kortet å knappat in siffrorna i flygande fläng. "Yes please choose some colours and send them to me"

Livet blir så mycket mer underhållande med extra ljudeffekter...

9:22 fm  
Anonymous Anonym Comment

om det inte hade varit för att du just bloggat om avsaknaden av flygfän hade ju saken varit biff...

11:10 fm  
Blogger Andreas Comment

Jag skulle vilja ha det där tennisracket med fräsare, och de där kommentarerna...

Tänk dig: "Great smash!" "Yeah, that was right in the corner" osv osv..

2:00 em  
Blogger Drysen Comment

Låter som ett über bra erbjudande! Samma som den gången då jag fick erbjudande om billiga tamponger på min mail!

Eller bindor kanske det var, nåt tjejigt som jag absolut inte behöver i alla fall..

4:08 em  
Blogger S-Man Comment

Om det bara funnits lite flygfän häromkring så hade jag lättigt tjackat en. Lättigt!

A-Man - HAHAHA, som en coach i racket. Fånigt men fyndigt!

Drysen - Bindor kan väl vara bra... om man ramlar och slår sig och börjar blöda, elle' nåt.
Tamponger är lite knepigare att hitta ett annat användningsområde till än vad de är ämnade för.

=/

4:54 em  
Blogger K. Comment

haha. Snubben du kan ju alltid ha de i näsan när du blöder näsblod. Beeckham göör de jäämt. (okej, de kommer ur en film!)

8:16 em  
Blogger anna Comment

Det är klart att du ska ha en! :)

Hoppas att det är lugnt att jag länkar hit...

10:32 em  
Anonymous Anonym Comment

Köpläge, helt klart!
(Jag kan tänka mig flera användingsområden: kollegerna på jobbet, maken hemma...)

10:43 em  
Blogger S-Man Comment

K - Blöder aldrig näsblod, men jag ska öka taktensomfan ba' f'ratt testa't =D

Anna - Kooltsomfan!

Gina - Håller med dig - köpläge...somfan!

11:35 em  
Anonymous Anonym Comment

Jag tror det är bättre med den jag har, Smack Insektsdräparen eller getingdödaren som den oxå kallas. Ser ut som ett tennisracket, och kostar 120 med frakt o allt. Den finns på sidan, www.smack.nu
Så de så!

12:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com Vemf! länkar hit egentligen???